Dragon Ball Z

O 1er ending de Dragonball Z tivo 3 versións, só coñecemos a 3era en Latinoamérica, a diferenza eran algúns clips como que nos primeiros 15 caps en vez do androide (que se rexenera desde o seu ADN ata o seu puño que lanza Ki), saen dúas naves voando que son de Nappa e Vexeta. Despois ata ata o fin da saga de Freezer no canto diso sae unha explosión ou lume onde Vexeta e Nappa camiñan... e a parte onde saen Trunks e Vegeta SSJ saen Yamcha, Ten e Krilin lanzando os seus ataques. Na escena do final do op, sae Gohan máis pequeno co seu traxe de Gokú pero coa insignia do mal e ao costado sae Gokú co seu báculo e ao fondo sae o Team Z pero na versión anterior á saga de Freezer.
Dragon Ball Z - 1º opening



Bola do dragon z,hai esta son gohanda
Bola do dragon z el vai vence-lo mal
Bola do dragon z el tén todo ó poder,
Bola do dragon z a forza é o saber
ó seu pai está morto xa era son goku xenial
Son gohanda pronto sera un compañeiro ideal
Bola do dragon z faremos con ilusión,
Bola do dragon z un mundo moito mellor



Cha-La Head-Cha-La (Dragon Ball Z - 2º opening)




We Gotta Power (Dragon Ball Z - 3º opening)




Atravesei unha nube brillante
atravesei (atravesei)
o meu corpo tinguiuse
de moitas cores distintas

Aproveitei a explosión do volcán
do volcán!!
e o planeta perdeu
a súa vida dun golpe

Se é que un dinosaurio
atopo no meu camiño
estou disposto a todo
a todos esmagarei
a todos!!

Nada nada
estou disposto a todo
a calquera cousa que veña

Nada nada
o río cruzarei moi veloz
e ós peixes asustarei

Nada nada
estou disposto a todo
a meterme na boca do lobo
aínda que me devore

Nada nada
hoxe tamén manterei
a miña cara sorrinte

A pesar de todo
A pesar de todo
A pesar de todo

Dragon Ball Z- Opening Especial (Cha-la-Head-Cha-la)
40º Aniversario da revista Shonen Jump



Atravesei unha nube brillante
atravesei (atravesei)
o meu corpo tinguiuse
de moitas cores distintas

Aproveitei a explosión do volcán
do volcán!!
e o planeta perdeu
a súa vida dun golpe

Se é que un dinosaurio
atopo no meu camiño
estou disposto a todo
a todos esmagarei
a todos!!

Nada nada
estou disposto a todo
a calquera cousa que veña

Nada nada
o río cruzarei moi veloz
e ós peixes asustarei

Nada nada
estou disposto a todo
a meterme na boca do lobo
aínda que me devore

Nada nada
hoxe tamén manterei
a miña cara sorrinte

A pesar de todo
A pesar de todo
A pesar de todo



Dragon Ball Z - 1º ending


Dete Koi Tobikiri ZENKAI Power! (Dragon Ball Z - 2º ending)





Boku-tachi wa Tenshi datta (Dragon Ball z- 3º ending)



Ven Correndo, ven voando
e todos xuntos habémoslle dar
a nosa gran benvida
e habémoslle canta-la canción
que máis lle gusta

Cantade adeus adeus (adeus adeus)
puxiki (puxiki)
e todos gritaremos (e todos gritaremos)
ai ai ai uuuuuuuuu
uuuuuuuuuu nada é imposible

Mira mira mira que xa ven
mira mira mira que esta aquí
é o poder voador xiratorio

é o poder voador xiratorio
é o poder voador xiratorio

1 comentarios:

Anónimo dijo...

Que lembranzas!!