..............................................................................



-Eee verruga mariña - Son Goku a Tartaruga Mariña

-Voute esnaquizar verme noxento-Vexeta a Son Goku

-És un pimpín Son Goku-Vexeta a Son Goku

-¡Nube Kintonn..! ¡Ven a minn..!

-Non me chamo kakarot! O meu nome e Son Goku!

-Kakarot....KAKAROT... ¡KAKAROT!-Broly a Son Goku

-Eu son o principe do guerreiros do espazo-Vexeta

-Cambiarei o meu destino, o destino do planeta Vexeta, o destino de Kakarot, y por tanto o ¡Teu insignificante destino!- Bardock a Frezer

-¡Parede de rirvos, ou matovos a todos!-Vexeta a Yamcha, Krilin,etc cando pon a camisa rosa

-¡Acabarei contigo en menos dun minuto!-Toranks do futuro a Frezer

-¡Teño fame!-Frase máis soada de Son Goku en toda a serie!!jj

-¡Son Goku que non che dea pena ninguna, malla nel como se fose millo!-Pan a Son Goku (neto de Pan) no último torneo das artes marciais


DIÁLOGOS

-Na película Fusión

Son Goku: Vexeta, temos que fusionarnos

Vexeta: Primero morto, antes que fusionarme contigo Kakarot.

Son Goku: Vexeta, tú xa estás morto, ¿recordas?


-Un dinosaurio atrapa a Bulma

Dinosaurio: E quen es ti?

Son Goku: Son Son Goku...Es algún coñecido dela?

Dinosaurio: Pois si, e teño que decirlle asi que fica aqui se non che importa.( entón o dinasaurio ata a Son Goku nunha árbore)

Son Goku: ¡Recontra, tou preso!


-Cando Vexeta e Toranks xusto saíran da sala da alma e do tempo;cap 154 dragon ball z

Bulma: Que barbaridade, que che pasou no pelo, non levaras peluca, como creciches..!!

Toranks: Hai unha misteriora habitación no templo, un pode estar una ano enteiro pero no tempo real solo transcurre un dia, meu pais máis eu, acabamos de salir desa habitación.

Bulma: En serio..!!No entonces porque a Vexeta non lle creceu o pelo como a ti?

Vexeta: Un dos rasgos característicos dun super querreiro e que o seu pelo non cambia desde o momento no que nace.

Son Goku: aaa...O meu pelo está así desde que nacín

Bulma: Queres decir que nunca te deches de conta ata agora

Son Goku: ...Pois a verdade é que non me fixara nunca


-Cando Son Goku se vai con Shenlong no derradeiro episodio de Dragon Ball GT

Son Goku: Estarei fora un tempiño

Vexeta. Agarda pallaso! Marchas outra vez? Ooohh....pallaso..Es un verme!

Son Goku: Xxx...Deica logo Vexeta

A medida que encontre máis frases e diálogos nos episodios e nas películas ireinas poñendo

1 comentarios:

Anónimo dijo...

eii moran son a alba qe me pasei polo blog como me dixeche! moito mola jaja :) ainda me quedan seccions por mirar! pero molaa seeeh :)